تنظیمات اینترنت نسل سوم 3g و 4g رایتل کار سختی نیست. ما در این مقاله به شما خواهیم آموخت چطور گوشی خود را به اینترنت همراه رایتلوصل کنید.

 

” فعال سازی اینترنت رایتل در اکثر گوشی ها شبیه به هم است. “

 

 

آشنایی با بسته های اینترنت همراه رایتل

رایتل بسته های گوناگونی برای کاربران ارائه می کند تا نیاز نباشد کاربران با تعرفه آزاد به گشت و گذار در اینترنت بپردازیند. به این خاطر که تعرفه آزاد اینترنت همراه رایتل بسیار بالاست.

هم اکنون شرکت رایتل بسته های روزانه ، هفتگی ، ماهانه و ... را به صورت سرعت پایه و سرعت حرفه ای  ارائه می دهد که بنا به نیاز کاربران قابل سفارش است.

شما می توانید جهت فعال سازی این بسته ها کد دستوری #142* را شماره گیری کنید و برای آشنایی بیشتر با بسته های اینترنت رایتل به این آدرس بروید.

 

راهنمای تنظیمات اینترنت رایتل در گوشی

برای فعال سازی اینترنت 4g و 3g رایتل باید وارد تنظیمات گوشی خود شده و در محل مشخصات اتصال به شبکه،  در قسمت Name و APN کلمه RighTel را تایپ کنید  همین کافی است!

 

” در صورت وصل نشدن اینترنت رایتل ، بعد از انجام تنظیمات یک بار گوشی را ریست کنید. “

هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی ,مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟  , رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام , علت قطع شدن وای فای مودم چیست ؟ , چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم؟ , فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل , راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل , رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز 7